Politica de confidențialitate
Vila Green House, Eforie Nord
Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile fundamentale ale COSTEA I. GINA INTREPRINDERE INDIVIDUALA (Vila Green House Eforie).
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea datelor personale este făcută de către COSTEA I. GINA INTREPRINDERE INDIVIDUALA cu sediul în Strada Salcâmului 8, Eforid Nord, Jud. Constanța, 905350, înmatriculată la Registrul Comercial cu nr. F13/934/2011, CUI: 28597414
1.Termeni și condiții de utilizare
Acest document se refera la condițiile în care poate fi utilizat site-ul www.greenhouseeforie.ro. Accesand sau utilizând site-ul www.greenhouseeforie.ro, sunteți de acord cu termenii și condițiile de mai jos. Acest site este deținut de COSTEA I. GINA INTREPRINDERE INDIVIDUALA. Ne rezervăm dreptul, să schimbăm, să modificăm, să adăugăm sau să ștergem pârți ale acestor termeni în orice moment, fără nici o notificare, și, în măsura în care nu se prevede altfel, aceste modificări vor deveni efective imediat; ca atare vă rugăm să verificați periodic schimbările în acești termeni. Faptul că veți continua să folosiți site-ul după efectuarea modificărilor la acest Acord va însemna că acceptați aceste modificări.
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND NECESITATEA PRELUCRARII CODULUI NUMERIC PERSONAL IN CAZUL EFECTUARII PLATII CU TICHETE/CARDURI DE VACANTA
În cazul în care veți achita serviciile prestate de noi prin intermediul tichetelor sau a cardurilor de vacanță în conformitate cu OUG 131/2021, vă informăm că vom fi nevoiți să prelucrăm codul dvs. numeric personal pentru emiterea facturii fiscale în conformitate cu obligațiile instituite de autoritățile naționale competente.
Astfel, vom putea solicita codul dvs. numeric personal în scopul emiterii facturii fiscale aferente serviciilor prestate în conformitate cu obligațiile stabilite de autoritățile naționale competente. Temeiul juridic al acestei prelucrări este reprezentat de îndeplinirea obligațiilor legale ce revin unui operator. Datele vor fi stocate pe întreaga perioadă necesară îndeplinirii scopului lor, dacă o perioadă mai lungă nu va fi stabilită prin lege – menționăm că perioada de stocare a unei facturi fiscale este de 10 ani din anul emiterii sale.
Datele pot fi transmise Autorităților și Instituțiilor publice competente conform legislației în vigoare și furnizorilor soluțiilor software prin intermediul cărora vor fi prelucrate.
- Ce fel de date personale prelucrăm?
- Date personale ale minorilor
- Categorii speciale de date cu caracter personal
- În ce scop și în ce temei prelucrăm datele dvs. personale?
- Către ce persoane transmitem datele dvs. personale?
- Colectăm date personale de la terți?
- Transferăm datele dvs. în afara UE/SEE?
- Furnizarea de către dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice
- Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
- Care sunt drepturile dumneavoastră?
- Sunt datele dvs. în siguranță?
- Link-uri către alte site-uri web
- Întrebări sau reclamații
- Modificări ale politicii
CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Dacă sunteți client sau potențial clientColectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele:
- date necesare pentru efectuare rezervărilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon);
- datele aferente fișei de anunțtare a sosirii și plecării, solicitate în baza legislației naționale (de exemplu, cetățenie, adresă, data nașterii);
- datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării și codul de securitate);
- informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe;
- informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing;
- datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii si abonării la newsletter;
- informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți pe proprietatea noastră, de exemplu număr de înmatriculare;
- date colectate din cardurile de acces (ora intrării și ieșirii);
- informații colectate de către diverși parteneri contractuali (agenții de turism, organizatori de evenimente) și transmise către Vila Green House Eforie (rooming list, lista invitați evenimente);
- date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz;
- recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
- orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrările în vila și hol), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: (i) dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea, sau (ii) având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care o veți completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui sa introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm.
Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru de internet www.greenhouseeforie.ro
Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesară oferirea datelor personale. Totuși, în scopul exploatării tehnice a portalului, colectăm ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet. Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervări on-line, aplicații posturi vacante) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, va rugam să consultați secțiunea corespunzătoare operațiunii utilizate pe site.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact a furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri
Colectăm numele, prenumele, funcția, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentanți.
DATE PERSONALE ALE MINORILOR
Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în baza consimțământului dvs. liber exprimat, suntem obligați să solicităm și consimțământul părinților/tutorelui legal.
CATEGORII SPECIALE DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Sintagma „categorii speciale de date cu caracter personal“ se referă la datele ce privesc originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală. În general, nu colectăm astfel de informații decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți.
ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Daca sunteti clientRezervări pentru vila sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate. Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva un loc în cadrul vilei (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs. Temei: încheierea unui contract
Check-in
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru înregistrarea/cazarea în cadrul hotelului nostru și pentru îndeplinirea obligațiilor legale aplicabile Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare sunteți obligat la completarea fișei de anunțare a sosirii și plecării care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea caza.
Profilare
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, dacă vă place un anumit tip de așternuturi, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom putea să vă oferim mai rapid și mai ușor ce vă place
Feedback
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în cadrul unităților noastre. Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri.
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor si/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului, precum și pentru a putea preveni frauda Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia, precum și pe interesul nostru legitim de a evita potențialele pierderi generate de acțiuni frauduloase
COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
Parteneri de afaceri: organizatorii evenimentelor din cadrul Hotelului nostru ne vor trimite datele dvs. în avans pentru a putea opera rezervările și pentru a eficientiza procesul de check-in. Putem de asemenea primi datele dvs. de la organizatorii
Rețele sociale: în unele cazuri putem primi datele dvs. prin intermediul rețelelor de socializare prin intermediul cărora interacționați cu noi, în conformitate cu setările dvs. de confidențialitate
Agenții de turism: datele dvs. ne pot fi transmise și de către agențiile de turism prin intermediul cărora dvs. vă faceți rezervarea în cadrul Hotelului nostru. Fac parte din această categorie și platformele online pentru rezervări tip booking.com
În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?
Putem transfera datele dvs. către unii furnizori care vor avea sediul în alte țări decât cea în care vă aflați dvs. și, în unele cazuri, în țări în afara UE/SEE. Deși legile privind protecția datelor din aceste țări pot fi diferite față de cele din țara dvs., vom lua măsurile necesare pentru a ne asigura că datele dvs. personale sunt procesate conform acestei politici și în concordanță cu legislația aplicabilă.
FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă. Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele dvs. personale, vom șterge/distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor). Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).
În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB
Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.
ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați utilizând trimițând un e-mail la următoarea adresă: [email protected] iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care o depuneți la adresa sediului social din Eforid Nord, Jud. Constanța, Strada Salcâmului 8, 905350.
În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
MODIFICĂRI ALE POLITICII
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici.
Ultima actualizare: 08.04.2024